FITNESS


Zdrowy kręgosłup: trening ukierunkowany na profilaktykę, łaczący elementy pilates i treningu funkcjonalnego. Złożone trójpłaszczyznowe ruchy kształtują ciało sprawne, a kręgosłup silny i wytrzymały. Trening z wykorzystaniem przyborów tj: heavy ball, soft ball, body ball, magic circle, taśmy.
 
Body shape: zajęcia o charakterze ogólnorozwojowym o średniej intensywności, mające na celu poprawę wydolności oraz spalanie tkanki tłuszczowej jak również kształtowanie sylwetki. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.
 
Trening poranny + stretching: proste sekwencje kroków oraz stopniowo zwiększana intensywność podczas treningu skutecznie pobudzi całe ciało do lepszego funkcjonowania w ciągu całego dnia. Część zajęć poświęcona rozciąganiu wszystkich partii mięśniowych prowadzona przy relaksacyjnej muzyce sprawi że ciało stanie się bardziej elastyczne tym samym lepiej przygotowane do trudów dnia codziennego. Stretching wspaniale likwiduje przykurcze mięśniowe u osób prowadzących siedzący tryb życia.
 
Dance: zajęcia z choreografią oparta na różnych stylach tańca od jazzu po hip hop, to wspaniała zabawa połączona ze spalaniem tkanki tłuszczowej i poprawą kondycji. Zajęcia są kreatywne i wyzwalają dużo energii, na tych zajęciach nigdy nie będziesz się nudzić.
 
BPU: brzuch, pośladki, uda. Trening nastawiony na kształtowanie sylwetki głównie brzucha, pośladków i ud. Rozgrzewka rozpoczyna sie prostą choreografią, a część główna poświęcona jest sekwencjom ukierunkowanym na spalanie tkanki tłuszczowej oraz ujędrnianie ciała, zwłaszcza w newralgicznych partiach.  

Trening Funkcjonalny: to nowatorskie ćwiczenia poświęcone funkcjonalnym ruchom niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania w życiu codziennym. Wszystkie ćwiczenia są przemyślane, a każdy zestaw ćwiczeń ma kilka poziomów zaawansowania. Ćwiczenia są dynamiczne i statyczne. Trening jest wymagający, kształtuje siłę i wytrzymałość.